Da li je moguće proizvode kupljene s Interneta vratiti u trgovinu?

Ako je vaš proizvod neželjen ili ste se predomislili, možete ga vratiti u najbližu trgovinu radi zamjene ili povrata novca. Ako odlučite da proizvod vratite u prodavnicu, MORATE ponijeti sa sobom e-poštu s potvrdom otpreme kao dokaz o kupovini. Nijedan povrat se ne može izvršiti u trgovini bez njega. Svako vraćanje u skladište mora se izvršiti u roku od 14 dana, a proizvod se mora vratiti neiskorišten i neotvoren. Ako se proizvod vrati u stanju koje se ne može preprodati u potpunosti ili je pakiranje oštećeno, zadržavamo pravo odbiti povrat novca ili zamjenu za predmet. Ovo ne utječe na vaša zakonska prava. Ne možemo povratiti troškove poštarine ili zamotavanja poklona ako je vaš proizvod neželjen ili ste se predomislili.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *