Kako mogu vratiti proizvod poštom?

Da biste vratili proizvod poštom, pošaljite ga parcelom i dodajte napomenu sa sljedećim informacijama: Broj narudžbe Vaše ime Vaša adresa e-pošte Šifre proizvoda predmeta koje želite vratiti Razlog za povratak Ako želite povrat novca ili zamjenu, pošaljite ga putem posebne dostave na: MOON d.o.o. Zenica, Maršala Tita 38, 72000 Zenica Imajte na umljete posebnom dostavom i ne […]

Šta se događa ako nisam primio narudžbu?

Uvijek ćemo nastojati riješiti probleme sa isporukom što je brže moguće. Ako smatrate da je vaša narudžba izgubljena, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku i navedite referentni broj svoje narudžbe u roku od 14 dana od datuma slanja narudžbe. Morat ćete ispuniti obrazac za odbijanje prijema kako bismo mogli dalje istraživati. Ponovno slanje ili povrat novca neće biti […]

Još nisam dobio narudžbu?

Tokom našeg užurbanog razdoblja našim kuririma može trebati malo više vremena da vam pošalju vašu narudžbu. Molimo vas da ne kontaktirate korisničku službu sa pitanjima u vezi sa vašom dostavom sve dok prođe predviđeni vremenski period isporuke uključen u vašu e-poštu za potvrdu narudžbe i istoriju mrežnih narudžbi. Ako je nakon ovog datuma i niste dobili […]