Prilikom vraćanja robe u korisničku službu ili u trgovini, povrati će se isplatiti istim načinom plaćanja koji je korišten u originalnoj narudžbi. Vrijednost povrata iznosit će za cijenu plaćenu prilikom narudžbe. Povrat novca obrađivat će se tek nakon što artikl bude vraćen.
Nakon što vaša pošiljka stigne u naše skladište, vaš povratak obrađivat će se u roku od 7 radnih dana. Nakon povrata novca za vašu narudžbu kontaktirat ćemo vas putem adrese e-pošte s kojom je narudžba poslana radi potvrde. Imajte na umu da nekim bankama treba više vremena nego drugima da obrade novac natrag na vaš […]
Proizvodi se mogu vratiti poštom, ili u jednu od naših trgovina (pogledajte sljedeće pitanje) ili putem Collect Plus. Za detaljne informacije o povratu pogledajte Politika povrata i otkazivanja
Uvijek ćemo nastojati riješiti probleme sa isporukom što je brže moguće. Ako smatrate da je vaša narudžba izgubljena, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku i navedite referentni broj svoje narudžbe u roku od 14 dana od datuma slanja narudžbe. Morat ćete ispuniti obrazac za odbijanje prijema kako bismo mogli dalje istraživati. Ponovno slanje ili povrat novca neće biti […]
U Bosni i Hercegovini koristimo BH Poštu i Euroexpress brzu dostavu. U Srbiju i Hrvatsku proizvode šaljemo putem DHL i UPS dostave.
Nudimo dostavu u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj.
Prihvatamo sljedeće mogućnosti plaćanja: Plaćanje po preuzimanju pošiljke je naša standardna opcija plaćanja. Moguće je platiti i kreditnom karticom. Od marta mjeseca 2021 godine bit će dostupno plaćanje sa: OPA MasterCard Visa Maestro
Ako još uvijek niste dobili e-poštu s potvrdom otpreme, kontaktirajte korisničku službu na info@davidwalker.ba Naš tim za korisničke usluge dostupan je: od Naš tim za korisničku podršku dostupan je: od ponedeljka do petka: 9:00 – 22:00 subota: 9:00 – 18:00 nedeljom: 9:00 – 18:00
Tokom našeg užurbanog razdoblja našim kuririma može trebati malo više vremena da vam pošalju vašu narudžbu. Molimo vas da ne kontaktirate korisničku službu sa pitanjima u vezi sa vašom dostavom sve dok prođe predviđeni vremenski period isporuke uključen u vašu e-poštu za potvrdu narudžbe i istoriju mrežnih narudžbi. Ako je nakon ovog datuma i niste dobili […]
Jednom kad je narudžba poslana, nažalost ne može se izmijeniti putem interneta.