Ako još uvijek niste dobili e-poštu s potvrdom otpreme, kontaktirajte korisničku službu na info@davidwalker.ba Naš tim za korisničke usluge dostupan je: od Naš tim za korisničku podršku dostupan je: od ponedeljka do petka: 9:00 – 22:00 subota: 9:00 – 18:00 nedeljom: 9:00 – 18:00
Tokom našeg užurbanog razdoblja našim kuririma može trebati malo više vremena da vam pošalju vašu narudžbu. Molimo vas da ne kontaktirate korisničku službu sa pitanjima u vezi sa vašom dostavom sve dok prođe predviđeni vremenski period isporuke uključen u vašu e-poštu za potvrdu narudžbe i istoriju mrežnih narudžbi. Ako je nakon ovog datuma i niste dobili […]
Jednom kad je narudžba poslana, nažalost ne može se izmijeniti putem interneta.
Promotivni kodovi moraju se unijeti u trenutku slanja narudžbe. Nažalost, oni se ne mogu dodati nakon završetka postupka narudžbe.
Budući da postoji razlika u cijeni u mogućnostima dostave koje nudimo, nažalost ne možemo promijeniti opciju isporuke nakon što se izvrši narudžba.
Da biste otkazali narudžbu, pošaljite poruku e-pošte na info@davidwalker.ba. U naslov e-pošte unesite referentni broj narudžbe. Ukratko navedite zašto želite otkazati narudžbu. Kada primimo e-poštu o otkazivanju vaše narudžbe, otkazat ćemo je i poslati vam e-poruku s potvrdom. Imajte na umu da ako zahtjev za otkazivanje nije poslan prije slanja predmeta, možda vam nećemo moći vratiti troškove isporuke.
Nudimo dostavu u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj.
Nudimo uslugu zamotavanja poklona po Vašoj narudžbi. Ova usluga je besplatna za narudžbe klikom i preuzimanjem putem web trgovine.
Za tehničku pomoć, pošaljite nam e-mail na info@davidwalker.ba Naš tim za korisničku podršku dostupan je: od ponedeljka do petka: 9:00 – 22:00 subota: 9:00 – 18:00 nedeljom: 9:00 – 18:00