Još nisam dobio narudžbu?

Tokom našeg užurbanog razdoblja našim kuririma može trebati malo više vremena da vam pošalju vašu narudžbu. Molimo vas da ne kontaktirate korisničku službu sa pitanjima u vezi sa vašom dostavom sve dok prođe predviđeni vremenski period isporuke uključen u vašu e-poštu za potvrdu narudžbe i istoriju mrežnih narudžbi. Ako je nakon ovog datuma i niste dobili […]

Kako mogu otkazati narudžbu?

Da biste otkazali narudžbu, pošaljite poruku e-pošte na info@davidwalker.ba. U naslov e-pošte unesite referentni broj narudžbe. Ukratko navedite zašto želite otkazati narudžbu. Kada primimo e-poštu o otkazivanju vaše narudžbe, otkazat ćemo je i poslati vam e-poruku s potvrdom. Imajte na umu da ako zahtjev za otkazivanje nije poslan prije slanja predmeta, možda vam nećemo moći vratiti troškove isporuke.