Ako još uvijek niste dobili e-poštu s potvrdom otpreme, kontaktirajte korisničku službu na info@davidwalker.ba Naš tim za korisničke usluge dostupan je: od Naš tim za korisničku podršku dostupan je: od ponedeljka do petka: 9:00 – 22:00 subota: 9:00 – 18:00 nedeljom: 9:00 – 18:00
Tokom našeg užurbanog razdoblja našim kuririma može trebati malo više vremena da vam pošalju vašu narudžbu. Molimo vas da ne kontaktirate korisničku službu sa pitanjima u vezi sa vašom dostavom sve dok prođe predviđeni vremenski period isporuke uključen u vašu e-poštu za potvrdu narudžbe i istoriju mrežnih narudžbi. Ako je nakon ovog datuma i niste dobili […]
Nudimo dostavu u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj.
Jednom kad je narudžba poslana, nažalost ne može se izmijeniti putem interneta.
Promotivni kodovi moraju se unijeti u trenutku slanja narudžbe. Nažalost, oni se ne mogu dodati nakon završetka postupka narudžbe.
Budući da postoji razlika u cijeni u mogućnostima dostave koje nudimo, nažalost ne možemo promijeniti opciju isporuke nakon što se izvrši narudžba.
Da biste otkazali narudžbu, pošaljite poruku e-pošte na info@davidwalker.ba. U naslov e-pošte unesite referentni broj narudžbe. Ukratko navedite zašto želite otkazati narudžbu. Kada primimo e-poštu o otkazivanju vaše narudžbe, otkazat ćemo je i poslati vam e-poruku s potvrdom. Imajte na umu da ako zahtjev za otkazivanje nije poslan prije slanja predmeta, možda vam nećemo moći vratiti troškove isporuke.
Nudimo uslugu zamotavanja poklona po Vašoj narudžbi. Ova usluga je besplatna za narudžbe klikom i preuzimanjem putem web trgovine.
Za tehničku pomoć, pošaljite nam e-mail na info@davidwalker.ba Naš tim za korisničku podršku dostupan je: od ponedeljka do petka: 9:00 – 22:00 subota: 9:00 – 18:00 nedeljom: 9:00 – 18:00