Šta da radim ako ne mogu naći proizvod koji tražim na web trgovini – znači li to da ga ne prodajete?

Ne nužno – može biti da artikla nema na zalihi ili da je riječ o jednom proizvodu kojeg trenutno prodajemo isključivo u našim trgovinama (npr. Exclusive kolekcija). Ako artikl koji tražite nije na web trgovini, pošaljite nam e-poštu s imenom proizvoda i vašim poštanskim brojem kako bismo mogli provjeriti imamo li ga i potvrditi dostupnost […]

Kako mogu vratiti proizvod poštom?

Da biste vratili proizvod poštom, pošaljite ga parcelom i dodajte napomenu sa sljedećim informacijama: Broj narudžbe Vaše ime Vaša adresa e-pošte Šifre proizvoda predmeta koje želite vratiti Razlog za povratak Ako želite povrat novca ili zamjenu, pošaljite ga putem posebne dostave na: MOON d.o.o. Zenica, Maršala Tita 38, 72000 Zenica Imajte na umljete posebnom dostavom i ne […]

Kako se isplaćuju povrati?

Prilikom vraćanja robe u korisničku službu ili u trgovini, povrati će se isplatiti istim načinom plaćanja koji je korišten u originalnoj narudžbi. Vrijednost povrata iznosit će za cijenu plaćenu prilikom narudžbe. Povrat novca obrađivat će se tek nakon što artikl bude vraćen.