Šta da radim ako ne mogu naći proizvod koji tražim na web trgovini – znači li to da ga ne prodajete?

Ne nužno – može biti da artikla nema na zalihi ili da je riječ o jednom proizvodu kojeg trenutno prodajemo isključivo u našim trgovinama (npr. Exclusive kolekcija). Ako artikl koji tražite nije na web trgovini, pošaljite nam e-poštu s imenom proizvoda i vašim poštanskim brojem kako bismo mogli provjeriti imamo li ga i potvrditi dostupnost […]

Kako se isplaćuju povrati?

Prilikom vraćanja robe u korisničku službu ili u trgovini, povrati će se isplatiti istim načinom plaćanja koji je korišten u originalnoj narudžbi. Vrijednost povrata iznosit će za cijenu plaćenu prilikom narudžbe. Povrat novca obrađivat će se tek nakon što artikl bude vraćen.

Šta da radim ako primim netačan-pogrešan proizvod?

Imamo nekoliko provjera kako bismo pokušali osigurati tačnost narudžbi koje šaljemo. Ako ste dobili predmet koji se razlikuje od onog koji ste naručili, odmah nas kontaktirajte e-poštom na info@davidwalker.ba Naš tim za korisničku podršku dostupan je: od ponedeljka do petka: 9:00 – 22:00 subota: 9:00 – 18:00 nedeljom: 9:00 – 18:00