Kako mogu vratiti proizvod poštom?

Da biste vratili proizvod poštom, pošaljite ga parcelom i dodajte napomenu sa sljedećim informacijama: Broj narudžbe Vaše ime Vaša adresa e-pošte Šifre proizvoda predmeta koje želite vratiti Razlog za povratak Ako želite povrat novca ili zamjenu, pošaljite ga putem posebne dostave na: MOON d.o.o. Zenica, Maršala Tita 38, 72000 Zenica Imajte na umljete posebnom dostavom i ne […]

Šta da radim ako primim netačan-pogrešan proizvod?

Imamo nekoliko provjera kako bismo pokušali osigurati tačnost narudžbi koje šaljemo. Ako ste dobili predmet koji se razlikuje od onog koji ste naručili, odmah nas kontaktirajte e-poštom na info@davidwalker.ba Naš tim za korisničku podršku dostupan je: od ponedeljka do petka: 9:00 – 22:00 subota: 9:00 – 18:00 nedeljom: 9:00 – 18:00

Kako se isplaćuju povrati?

Prilikom vraćanja robe u korisničku službu ili u trgovini, povrati će se isplatiti istim načinom plaćanja koji je korišten u originalnoj narudžbi. Vrijednost povrata iznosit će za cijenu plaćenu prilikom narudžbe. Povrat novca obrađivat će se tek nakon što artikl bude vraćen.