Šta da radim ako primim netačan-pogrešan proizvod?

Imamo nekoliko provjera kako bismo pokušali osigurati tačnost narudžbi koje šaljemo. Ako ste dobili predmet koji se razlikuje od onog koji ste naručili, odmah nas kontaktirajte e-poštom na info@davidwalker.ba Naš tim za korisničku podršku dostupan je: od ponedeljka do petka: 9:00 – 22:00 subota: 9:00 – 18:00 nedeljom: 9:00 – 18:00

Kako se isplaćuju povrati?

Prilikom vraćanja robe u korisničku službu ili u trgovini, povrati će se isplatiti istim načinom plaćanja koji je korišten u originalnoj narudžbi. Vrijednost povrata iznosit će za cijenu plaćenu prilikom narudžbe. Povrat novca obrađivat će se tek nakon što artikl bude vraćen.

Kako mogu vratiti proizvod poštom?

Da biste vratili proizvod poštom, pošaljite ga parcelom i dodajte napomenu sa sljedećim informacijama: Broj narudžbe Vaše ime Vaša adresa e-pošte Šifre proizvoda predmeta koje želite vratiti Razlog za povratak Ako želite povrat novca ili zamjenu, pošaljite ga putem posebne dostave na: MOON d.o.o. Zenica, Maršala Tita 38, 72000 Zenica Imajte na umljete posebnom dostavom i ne […]