Šta da radim ako ne mogu naći proizvod koji tražim na web trgovini – znači li to da ga ne prodajete?

Ne nužno – može biti da artikla nema na zalihi ili da je riječ o jednom proizvodu kojeg trenutno prodajemo isključivo u našim trgovinama (npr. Exclusive kolekcija). Ako artikl koji tražite nije na web trgovini, pošaljite nam e-poštu s imenom proizvoda i vašim poštanskim brojem kako bismo mogli provjeriti imamo li ga i potvrditi dostupnost […]

Kako se isplaćuju povrati?

Prilikom vraćanja robe u korisničku službu ili u trgovini, povrati će se isplatiti istim načinom plaćanja koji je korišten u originalnoj narudžbi. Vrijednost povrata iznosit će za cijenu plaćenu prilikom narudžbe. Povrat novca obrađivat će se tek nakon što artikl bude vraćen.

Kako mogu vratiti proizvod poštom?

Da biste vratili proizvod poštom, pošaljite ga parcelom i dodajte napomenu sa sljedećim informacijama: Broj narudžbe Vaše ime Vaša adresa e-pošte Šifre proizvoda predmeta koje želite vratiti Razlog za povratak Ako želite povrat novca ili zamjenu, pošaljite ga putem posebne dostave na: MOON d.o.o. Zenica, Maršala Tita 38, 72000 Zenica Imajte na umljete posebnom dostavom i ne […]